Kaupan tutkimuspäivä 2022:
Kaupan suunta

Ostamisen uudet ulottuvuudet haastavat kauppaa. Ostaminen leviää someen, brändit ja tuottajat myyvät suoraan kuluttajille, vertaisarvioiden merkitys kasvaa, kansainväliset markkinat houkuttelevat, ekologiset motiivit voimistuvat…
Miten kauppa tähän vastaa ja miten kauppa voisi itse johtaa muutosta? Näitä aiheita pohditaan tarkemmin Kaupan tutkimuspäivässä.

 

Aika

Torstai 27.1.2022 klo 9.30-15.30
Ilmoittautuminen paikan päällä ja aamukahvi klo 8.30-9.30

Paikka

Livenä – Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki
Verkossa – Webinaarilinkki lähetetään rekisteröityneille ennen tapahtumaa

Hinta

Paikan päällä – Early bird, 19.12.2021 asti – 195 € (Normaali hinta 220 €)
Verkossa – Early bird, 19.12.2021 asti – 195 € (Normaali hinta 220 €)
Opiskelijat – Paikan päällä ja verkossa – 80 €

Tänä vuonna osallistumismaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Jos jostakin syystä maksaminen verkossa ei ole mahdollista, olethan erikseen yhteydessä Jaana Kaidesojaan, jaana.kaidesoja@kauppa.fi

Haluamme varmistaa kaikille turvallisen osallistumisen tapahtumaamme. Seuraamme koronapandemian tilannetta ja tarvittaessa tiedotamme muutoksista. Noudatamme tapahtuman suunnittelussa ja järjestämisessä viranomaissuosituksia. Edellytämme osallistujilta koronapassia. Kokoontumisrajoitusten estäessä kokoontumisen, tapahtuma järjestetään etänä.

Ohjelma

Tutustu Kaupan tutkimuspäivän ohjelmaan ja puhujiin.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä

tai käytä ilmoittautumiseen QR-koodia

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman järjestää Vähittäiskaupan Tutkimussäätiö (VKTS). Kaupan liitto on VKTS:n perustajajäsen, ja säätiön toiminta on tärkeä osa liiton ja akateemisen yhteisön välistä yhteistyötä.

Muutokset mahdollisia.